poniedziałek, 7 marca 2016

Prolog

 Minęła 16:07, czułam jak szybko bije mi serce. Pragnęłam, aby to wszystko okazało się tylko jednym, wielkim koszmarem. Na twarzach tych wszystkich ludzi widziałam przerażenie, jednak nie mogłam się już wycofać. Na to było już za późno. Poza tym nie miałam innego wyjścia. Czułam gorycz w sercu, a do oczu napłynęły mi łzy, których nie mogłam powstrzymać. Trzymając rewolwer przy czole niewinnej kobiety, która miała za zadanie otworzyć nam sejf do banku, czułam narastającą adrenalinę. Jednak wiedziałam, że nie mogę tego spieprzyć. W końcu od tego zależał dalszy los mojej rodziny, a raczej jej mniejszej części. Sama już nie wiem, czy moi rodzice są dla mnie rodziną. Tak bardzo nienawidzę ojca, za to co nam zrobił. Nie potrafię mu tego wybaczyć. Tak bardzo nas skrzywdził. To on jest jedną z przyczyn tego co tutaj robię. Gdyby naprawdę nas kochał nic by się nie wydarzyło. Byłam naiwna wierząc mu w te wszystkie puste słowa wypływające z jego ust o kochającej rodzinie. No cóż mogłam być bardziej czujniejsza, wiedziałam, że coś musi się święcić. Jednak nikt nie spodziewał się, że sprawa nabierze takiego tempa. Teraz jednak zacznijmy całą historię od początku. 
***********
Witajcie moi kochani!
Oto nowy blog, który pisze zupełnie nową historię.
 Mam nadzieję, że się wam spodoba.
Liczę na waszą opinię i komentarze! :)
Już niedługo pojawią się bohaterowie i fabuła.
Mam nadzieję, że chociaż trochę was zaciekawię
i będziecie śledzić na bieżąco mojego bloga.
P.S ,,My Story'' będę pisać dalej, 
więc czekam na waszą aktywność również na starszym blogu.
To chyba tyle.
Buziaki :***

5 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do LBA :).
    http://lasttimeraura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prolog!
    Uuu... ciekawie się zaczyna. Zapowiada się świetna historia.
    Czekam na pierwszy rozdział!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam cię do LBA!
      Szczegóły u mnie:
      http://life-is-like-a-labyrinth-raura.blogspot.com/2016/03/kolejne-lba.html?m=0

      Usuń