wtorek, 15 marca 2016

LBA

Zostałam nominowana do LBA. Nominowały mnie: Julka Lipska KLIK oraz Emi Delly R5er KLIK  
Za nominację bardzo dziękuję. :)

Pytania od Julki:

1.  Jakie jest twoje hobby?

Uwielbiam rysować, tańczyć i oczywiście pisać bloga. <3
Mogę wam zaprezentować parę moich prac, sami ocenicie czy potrafię rysować. :)




2.Co skłoniło Cię do założenia bloga?

W zasadzie nakłoniła mnie do tego moja koleżanka Abi KLIK . Chciałam spróbować swoich sił w pisaniu i opowiadaniu moich historii.

 3.Skąd czerpiesz wenę na kolejne rozdziały?

Pomysły przychodzą mi spontanicznie. Jednak zanim napisze post myślę o powiązaniu z następnymi rozdziałami. :)

4.Od kiedy jesteś na blogerze?

Od 03.02.2016r., czyli już ponad miesiąc. Jestem tutaj nowa, więc staram się was zainteresować moimi opowiadaniami.

5.Ulubiony dzień tygodnia?

Piątek po południu. Zwykle spotykam się w tedy z moimi znajomymi. :)

6.Czy masz jakieś zwierzątko? Jak tak to jakie?

Oczywiście, że mam. Kota i psa. Piesek to york i wabi się Fibi, a kot to Gucio. To moje małe pociechy. Kocham je! <3

7.Twoje ulubione blogi?

 http://raura-kinga-story.blogspot.com/2016/02/16.html
http://nigdyniepoddamsiebedewalczylraura.blogspot.com/2015_07_01_archive.html 
http://laurailukelove.blogspot.com/2016/02/rozdzia-19.html 
http://anormalgirlrydel.blogspot.com/2016/03/rozdzia-6.html 
http://milosc-rosnie-powoli-raura.blogspot.com/2016/02/18-so-love-me-like-you-do-love-me-like.html 
http://hurricane-laura.blogspot.com/2016/02/16-fuck-you-very-very-much-cause-we.html 
http://life-is-like-a-labyrinth-raura.blogspot.com/2016/03/rozdzia-33.html 
http://lasttimeraura.blogspot.com/ 
 Jest ich naprawdę wiele. Zawsze staram się czytać na bieżąco nowe rozdziały, jednak nie zawsze udaję mi się skomentować każdy post, ale postaram się poprawić. :)

8.Jak masz na drugie imię?

Nie mam drugiego. :)

9.Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości?

Chciałabym mieć dom za granicą, na jakiejś wyspie, ale jednak Polska jest moim ojczystym krajem i także chciałabym tu mieć swój dom.

10. Kim chcesz zostać?

Hym.. Trudne pytanie. Mam dużo planów, jednak nie wydają mi się zbyt realne. Moim marzeniem jest zostać policjantką, jednak wszyscy mi ten zawód odradzają ;(. Służba nie drużba, a po za tym moja mała postura ciała nie jest odpowiednia w tym zawodzie. :(

11.Czy zaliczyłaś w swoim życiu jakąś wtopę?

Jasne, przytrafiają mi się cały czas.  Jednak nauczyłam się już żyć z tymi potknięciami.
Największa z nich to ta, w której idąc przez ratusz w mieście mówiłam do mojej siostry, która szła z tyłu. Mówiłam na głos dużo różnych rzeczy. Po pewnym czasie zorientowałam się, że za mną jest zupełnie obca mi osoba. Musiała uznać mnie za wariatkę, która mówi sama do siebie.  Jednak w tedy chciało mi się śmiać, niż płakać. ;)

12.Ulubiony zespół?

Jest ich sporo, ale jeśli miałabym wymienić to:
-R5 NUTKA
-One Direktor ( bardzo ubolewałam, gdy odszedł Zeyn :( )   NUTKA
-Fifth Harmony NUTKA 
-DNCE NUTKA

13. Co sądzisz o moim blogu?  

Jest wspaniały! Uwielbiam twoje rozdziały staram się każdy komentować. Śledzę twoje posty n bieżąco,  najchętniej codziennie  czytałabym ich kilka, jednak wiem, że jest jeszcze nauka i obowiązki domowe. Sama je mam, więc Cię rozumiem. ;) 

14. Książka czy film? Uzasadnij.

Oczywiście, że książka uwielbiam przeżywać opowieści i wyobrażać sobie bohaterów. Film wszystko obrazuje i nie jesteśmy w stanie chociaż trochę pomarzyć. :( Pamiętajmy, że kto czyta książki żyje podwójnie. :)
  



Pytania od Emi Delly R5er

1. Masz w planach kolejnego bloga?

Tak, jednak teraz nie mam na to czasu. Przeklęta szkoła...
Mam mnóstwo pomysłów i w przyszłości mam zamiar je opublikować. :)

 2. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, to co byś zmieniała w swoim życiu?

Hym... Fakt popełniłam sporo błędów, jednak cieszę się z teraźniejszości. Ni chciałabym nic zmieniać, ponieważ bałabym się, że mogłabym coś bardziej zepsuć niż było wcześniej. 

3. Ulubiona piosenka?

Mam ich dużooo...
Jednak teraz najczęściej słucham: NUTKA :)

4. Grasz na jakimś instrumencie? Jak tak, to na jakim?

 Mogę powiedzieć , że staram się grać na gitarze. :)

5. Jaki przedmiot lubisz, a jaki nie? Dlaczego?

Najbardziej lubię w-f, plastykę i matematykę. Zawsze miałam z nich dobre. Nie sprawia mi to najmniejszej trudności.
Nie lubię biologi i historii, ponieważ nigdy mi jakoś z tymi przedmiotami nie szło. Historia byłaby może jeszcze ok, ale za ,,przeuroczą'' nauczycielkę, która jest niczym diabeł wcielony moja edukacja jest ciężka...

6.Ulubiona bajka lub film animowany z dzieciństwa?

Smerfy i Barbie Roszpunka :)

7.Lubisz czytać lektury szkolne?

Nie, ponieważ muszę je zawsze szczegółowo streścić, przez moją panią polonistkę. Jednak nie które powieści są naprawdę cudowne jak np. Oskar i Pani Róża albo Mały Książę. W tych książkach po prostu się zakochałam. <3

8. Ulubiony kosmetyk?

Zdecydowanie eyeliner. MAX FACTOR COLOUR X-PERT


 9. Jakie 4 rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?

-Dobrą książkę
-Scyzoryk
W zasadzie tyle by mi wystarczyło. Zabrałabym ze sobą jeszcze jakąś przyjaciółkę, przyjaciela, ale oni nie są przedmiotami. ;)

10. Ulubiona rzecz w szafie?

Chyba nie mam :/ Nie przywiązuje szczególnej wagi do ubrań. Lubię gdy są dopasowane, eleganckie, jednak nie mam żadnej ulubionej rzeczy. :)

11. Jak chciałabyś, żeby wyglądała twoja wymarzona randka?

Pierw mój rycerz na białym koniu powinien zabrać mnie na gdzieś w bajeczne miejsce. Pomysł należy od niego. Chciałabym, żeby mnie zaskoczył. Później zabrał na jakąś romantyczną  kolacje przy świecach, do której zaprowadziłyby mnie płatki róż. Do tego jeszcze eleganckie ubrania, jak książę i księżniczka... Jednak to tylko marzenie, ponieważ tacy mężczyźni po prostu nie istnieją. Czuły, romantyczny, delikatny, wrażliwy, a zarazem męski i odważny to tylko bajki. :(

To byłoby na tyle, mam nadzieję, że przeczytaliście chociaż połowę tych wypocin. ;)
Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za nominację! Naprawdę się cieszę. :)

Nominowani:

Moje pytania:
1. Ile czasu zajmuje Ci napisanie jednego rozdziału na twoim blogu?
2. Jakie masz hobby?
3.Masz zwierzęta w domu? Jak tak, to jakie?
4. Co planujesz w przyszłości?
5.Masz jakieś plany na nowego bloga?
6.Twoja ulubiona piosenka?
7.Twój najlepszy dzień w życiu to?
8.Czekolada, czy żelki? Dlaczego?
9.Twoje największe marzenie?
10.Co sprawiło, że zaczęłaś pisać bloga?
11. Od kiedy jesteś na blogerze? 
12.Jak wygląda twoja wymarzona druga połówka?

To by było na tyle. :)
Pozdrawiam :***



6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo za nominację, ale niestety nie odpowiem. Przepraszam, ale nawet nie mam czasu na rozdziały, bo szkoła...
    Dziękuje, że pamiętasz o mnie i moim dennym pierwszym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale rozumiem ;) Wcale nie jest denny :)

      Usuń